FELSŐBBFOKÚ TANULMÁNYOK INTÉZETE KŐSZEG
HUN / ENG  

Vörös Csilla

Vörös Csilla 1993- tól a Nielsen Közönségmérés (AGB Nielsen Médiakutató Kft) ügyvezető igazgatója. Korábban a Tömegkommunikációs Kutatóközpontban és a Társadalomtudományi Intézetben dolgozott. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát.
Master of Arts fokozatot szerzett 1986-ban a University of Connecticut Storrs, CT Politikatudomány és Közvéleménykutatás területén, 1989-ben Master of Arts fokozatott szerzett Kommunikáció területén az Annenberg School of Communications, University of Pennsylvania, 1991-93 között University of Massachusetts, Amherst, MA - Posztgraduális kommmunikációs tanulmányok ( Ph.D. program) hallgatója. Rendszeres előadó a hazai media konferenciákon és gyakran ad interjút a hazai televíziós piaci trendekről.